Dagens inlägg 27/4

Heeej människor. 8D Jag har gjort mina blåa uppdrag, bara det.. Så typ inte så mycket liksom. ;_; Tänkte tävla med Misty, rida mina hästar och så idag. Jo juste, berättade jag att jag blev beundrad i FP i förrförrförrgår? Jag TROR det var då, HAHAHA. :D Och jag räknade mina guldmedaljer, har 73 st nu. :''3 Så 27 to go. Det är Storm som ska ta hem de 27 sista. Sedan börjar jag tävla med mina andra hästar med. :) Och jag gör en förbättring, som NI ville ha, eller ja.. Ni tyckte jag hade för mycket championat inlägg, så jag lägger ihop alla i t.ex. "Dagens Championat 27/4", så det blir bra, då slipper ni alla championat inlägg, dock gillade jag dom, eheheh. :( Och jag har inte fått mina 100 sc än. ._. Fast det har ju typ ingen iofs, men ändååå. :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback