De nya hästraserna - Hästarna jag ska ha

Så det är som sagt mycket snack om vilka hästar man ska ha, och vilka man inte ska ha. :) Jag tänkte skriva ett inlägg, om vilka hästar jag ska köpa i framtiden, när de kommer. :3
  • Danskt varmblod
  • Engelskt fullblod
  • Holländskt varmblod
  • Morgan
  • Westphalian
  • Andalusier
  • American Paint Horse - Tobiano
  • Morab
  • Oldenburg
  • Selle Francais
  • American Paint Horse - Overo
  • Appaloosa
  • Lipizzaner
  • Akhal-Teke
Om ni kollar på raserna ovan, så är det ganska många. Men jag har redan ett Danskt varmblod, och en Morganhäst. (Den för 300 sc och den för 320 sc.) Men när andalusierna och lipizzanerhästarna kommer så ska jag köpa de. :3 Anledningen är att de är två av mina favoritraser, jag älskar de raserna. Och eftersom jag har väldigt mycket sc, så kommer jag antagligen ha råd med båda två när de kommer ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback