Fort Pinta - En by vid havet

 
Fort Pinta är en liten by belagd vid mellersta delen av Jorvik, på en ö, där den omfamnas av stora mängder vatten. Här finns bl.a. En frisör;
Ett stall;
En djuraffär;
ÄNNU EN FRISÖR!
 
Ett stall där man köper hästar;
OCH EN JÄKLA MASSA AFFÄRER, OKI.
OCH... DET BERÖMDA DISCOT!
Kolla vad kul man kan ha det. Men en sak med Fort Pinta är att deras souvenirer är stendyra. I alla fall vissa av djuren. Eller rättare sagt, KORAT KATTEN!
Denna söta varelse till katt är värd hela 300 Star Coins. Är den inte HEEEEELT BEDÅRANDE? Jag vill ha alla katter i Fort Pinta, och en dag ska de bli mina, hihi.
 
I Fort Pinta finns allt att köpa från djur till byxor, tröjor till sadelväskor, kepsar till träns, sadlar till skor. BRA VA?
 
Jag har frågat en drös människor om vad de tycker om Fort Pinta, och här är deras svar.
Siri Moonbear: Bra, kul ställe och med massa folk.
Maja Riverlake: Fort Pinta är spanskt.
 
INGA FLER VILLE SVARA OKEJ?
 
 
Det jag ville komma med inlägget var ingenting. Jag ville ha något att skriva om, och husdjur dök upp i mitt huvud efter en timmas vila, jag är sjuk IRL. Sen ploppade Fort Pinta upp helt random, och jag bara, "Okej visst, let's do this shit".
 
HOPPAS NI HADE KUL, FÖR DET HADE INTE JAG HAHAHAH!!

Kommentarer
Postat av: Feliiiiix

Jag bor i fp och just som jag skriver har jag en sovande kattunge bredvid mig irl :'D

Svar: Hihihi :D
Anna Waterdawn

2013-04-06 @ 17:39:28
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback