Gårdagens roliga discobilder

Fotograf: Emilia Braveheart
Medverkande: Emilia Braveheart och Anna Waterdawn (jag)
Hennes blogg: http://stable-moorland.blogspot.se/
 
Denna bilden. Den är så bra. Så sjukt rolig. Om ni inte fattar så.. xD
Åh vi ser ut som små bläckfiskar!
Jaaa bläckfiskar igen!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
What's up b'tches? ...Om någon tar illa upp, så förlåt, men det är på SKOJ.
PARTY FOR EVERYBODY DAAAAANCE.
Hejsan hoppsan tralalalala.
Woopa gangnam style. :3
YEAH!
Yo Em.
Denna bilden. ME LOVE IT. Emilia är typ, "KOM IGEN YEEEAAAH", sedan kommer jag med min robotdans, HAHAHAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Haha, roliga bilder ^^
Är någon av dem redigerad? :)

Svar: Haha jaaa, vi skrattade sjukt mycket igår åt dom! x3Hmm nääe, bara klippt till dom ;)
Anna Waterdawn

2013-04-13 @ 19:52:19
URL: http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback