Glada nyheter!

Testerna på häst-funktionen vi har kört i veckan var bara för ett fåtal utvalda personer. En hel del intressanta buggar har hittats och reparerats tack vare deras hjälp.

Nu är det dags för ett större test innan häst-funktionen släpps för alla. Vi tror att vi nästan är där! Men vi vill göra ett större test först så vi inte riskerar att era hästar och karaktärer går sönder. Om det skulle hända, så skulle det ta enormt mycket tid att reparera och vi vill hellre jobba med nytt spännande innehåll än att reparera skador.

Denna vecka kommer vi testa häst-funktionen med en större mängd spelare. Alla som har Lifetime-medlemskap kommer därför kunna testa häst-funktionen då vi verkligen behöver testa funktionen med en större grupp spelare. Vi vill samtidigt inte att alla ska testa då riskerna för krascher blir väldigt stora.

Vi är ganska säkra på att saker och ting kommer gå bra, men om ni upptäcker något som verkar konstigt, hör av er!

Tack alla ni för att ni är tålmodiga och hjälpsamma! Vi är så glada att häst-funktionen snart är redo!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Åh tack, tack, tack SSO! <3 Dock fick inte vi några Star Coins så jag har inte råd, men jag är iallafall Lifetime och kan kolla på dom, eh.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback