Hästarna är här! v15

Hejsan allihopa!
Vi är superglada att kunna meddela er alla att hästarna är här!

Häst-funktionen:
- Du kan nu ha mer än en häst! De som kommer ut idag är Morgan-hästar, Engelska Fullblod, Holländska Varmblod, och Danska Varmblod. Du hittar dom i Fort Pinta, Valedale, Firgrove och på Marleys Bondgård!

Läs mer om häst-funktionen här!
 
En av de vackra Morgan-hästarna!

Hästskor:
- Du kan också köpa nya hästskor i Druidernas Starshop i Valedale!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: ÅH TACK SSO. 8D Jag är ju Lifetime, så jag har redan fått testa på hästarna, men vi kunde aldrig köpa Morgan hästarna.. Men jag har ju sett bild på dom, i uppdateringar om funktionen av SSO, och jag vill så gärna ha den på bilden ovan.. Önskar att jag väntat med att köpa, tills de kom ut också, men det var SVÅRT. x''D Nya hästskor låter bra, ska kolla in dom så fort som möjligt. SKITBRA JOBBAT STAR STABLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback