2 dagar kvar

Efter att ha gjort alla dagliga - Tävlingar, uppdrag & stallsysslor, så är jag äntligen klar. Det är vad jag sysslat med sen jag loggade in i förmiddags. Älskar känslan när man är klar. Då kan man göra lite vad man vill. Bara 2 dagar kvar att levla nu. Sen är Daim lvl 15. Ska bli väldigt roligt att börja tävla championat med henne, haha. 
 
Ska annars rida ut på Dakke idag. Var ett tag sen sedan jag red honom.
 
Kom å tänka på, att man får uruselt betalt vid observatoriumets uppdrag. Man får 90 i rykte och 5 JS för de flesta uppdragen.. Är nästan inte värt att göra dom. Men jag tycker om att göra klart saker, haha. :$
 
Bjuder på en fin liten bild som jag tog nästan alldeles nyss. c:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback