65 punkts lista

Lånad från westlake.blogg.se !
 

1. Vilken svordom använder du mest? Fuck tror jag... :)

2. Äger du en iPod? Nää

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.35 tror jag? Den är dock inte igång!

4. Vem hade du senast en KIK-konversation med? Amanda Lightfield.

5. Använder du stövlar oftare än sneakers och seglarskor? Jao

6. Hur många hästar har du? 4 st ;D

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Naa :3

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Scream

9. Hur många klubbar har du varit med i? 5-7 st kanske

10. Om du fick 5000 Starcoins, vad är det första du skulle köpa? Badtränset på Vingården.. Lol

11. Har någon någonsin kallat dig lat? JA >:(

12. Har du någonsin vunnit i ett championat? Självklart!!

13. Vilken låt är din favoritlåt? Rascal Flatts - What Hurts The Most

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Ingen aning..

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? JA, men det får jag inte säga, srry guys

16. Har du varit gift och i så fall med vem? Nej

17. Vad åt du till middag senast? Tunnbrödsrullar :')

18 Använder du linnen ofta? IRL? Ja.. SSO? Nej ;_;

19. Har du utnyttjat en bugg någon gång? JA FÖRLÅT MIG

20. Vem var den senaste som ringde dig? På mobilen..? Mamma tror jag ^^ annars på skype så vare min lillsyrra!!

21. Vad heter din favoritblogg? Finns väldigt många jag gillar, så tänker inte nämna någon.. :)

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Självklart >.>

23. Vad är din favoritplats på Jorvik? Alla ställen där man kan se ut över Södra Jorvik

24. Vem är den första personen på din vänlista? Sasha Starforce!

25. Har du något konto på en annan server? Yes! Jag har ett på WE servern, Anna Waterborn.

26. Vilka byxor har du på dig just nu? Svartrutiga ridbyxor från Fiskebyn.

27. Är du blyg? Beror på..

28. Har du anmält någon till support någon gång? Nää.. :$

29. Vilket deluxeset tycker du är finast? Firgroves deluxeset *-*

30. Vars är du i spelet just nu? Vingårdens stall..

31. Har du varit klubbägare? Ja, jag har ägt Frost Owls & nu äger jag Enigma Dreamers

32. Läser du för skojs skull? Självklart :'D

33. Pratar du några andra språk? Engelska, och lite tyska

34. Vem brukar du gå till när du är ledsen? Amanda Lightfield, Siri Moonbear, Miranda Moonbell, Juliette Stardawn, Sally Lightbridge typ

35. Vilken färg har din originalhäst/starthäst? MÖRKMÖRKMÖRKBRUN *-*

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop ftw

37. Vad är ditt favoritlopp? Vingårdsloppet

38. Vem red senast förbi dig i spelet?

39. Vad tycker du om Firgrove? Jag tycker det är lite avlägset.. Från allt annat

40. Vems blogg läste du senast? Lucy Westlakes

41. Vart bor du? Vingården

42. Vad heter din bästa vän? Jag har många, så jag vill inte nämna någon.. Säkert någon som är tvungen att bli ledsen..

43. Vilken av dina hästar är din favorit och varför? Stormwhisper såklart. Min starthäst + han är inspirerad av min första ponny IRL!

44. Vad är din drömuppdatering? SÖDRA JORVIK!!

45. Hur mycket rykte har du med Aideens beskyddare? Beundrad, 6001/6000 ;)

46. Har du en blogg? Yes :D

47. Fiskar du varje dag? Aa

48. Gillar du att flyga? Ibland..

49. Spelar du några andra spel förutom Starstable? Minecraft, lite RuneScape, dock inte ofta..

50. Gillar du din boende-situation? Jao

51. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7h +

52. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte alltid

53. Vilken är din favoritfrukt? Äpple :]]

54. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15

55. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jag hatar att skriva ord som "Ok" och sådant, är väldigt petig med stavning & grammatik. :)

56 .Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Vet inte.. NÅN PÅ SSO IALLAFALL.

57. Vad var det senaste du skrattade åt? Vet inte, sowwi :C

58. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vi sjunger en glad sång

59. Tycker du om att krama folk? Beror på vem det är.

60. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? THE HUNGER GAMES, ALLA TRE. ;_;

61. Vem är din knasigaste vän och varför? Emilia Braveheart, för hon är så förvirrad ibland :') <3

62. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Tror icke det

63. Vad får dig att koppla av? Att spela

64. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Bingokväll ffs! Haha nejmen.. Ingen aning tbh

65. Berätta om någonting du ångrar. Att jag bråkat med kompisar, usch hatar det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback