Alla hästar borde röra på sig

Det är som sagt bara friesrarna som kan röra på huvudet, och kroppen lite. Jag tycker faktiskt SSO borde fixa detta nu. :/ Det har gått nästan 2 månader sedan friesrarna kom, och det är bara dom som kan röra på sig - När de står still. De andra hästarna står bara bredvid, och gör absolut inget. Jo, de rör på svansen lite då & då.
 
Annars älskar jag idén med hur de rör sig. De skakar på huvudet, kröker på nacken och kollar åt olika håll. De krafsar även med framhoven i marken. ;) Alla hästar borde göra så, hade älskat det isåfall!
 
Här är en bild på min frieser Dakke som på denna bilden kollar åt ett håll, och min appaloosa Daim, som gör absolut inget, eftersom hon inte kan... Än. Vi får hoppas! :)
 
Tycker ni att alla hästar borde röra på sig när man inte rider dom?
 

Kommentarer
Postat av: Connie Lionlee

Hej Anna!
Jag tycker det är jättekul att de rör på sig överhuvudtaget. Men det skulle ju ändå vara kul om ALLA hästar rörde på sig. Fast jag tycker då att ALLA Friesers, när de viftar på sansen, så viftar de FÖR mycket. Svansen lixom ''står åt höger'' och ''står åt vänster'' när e viftar på svansarna XD Om jag får säga det själv så tycke jag det ser liiite knäpt ut! Hah XD

2013-08-02 @ 15:50:50
URL: http://connie.blogg.se
Postat av: Juliette Stardawn

Ugh, håller med dig om det! Dom ser ju helt döda ut om man jämnför med friesern :C

2013-08-02 @ 16:43:14
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Nele Shorthaven

Jag håller med dig alla hästar borde få röra på sig

2013-08-02 @ 16:49:57
Postat av: Sylvie Yellowstone

Absolut, det tycker jag! :)

2013-08-02 @ 17:08:59
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Saben

Usch nej, hatar att dom rör på sig haha. Det är mest ivägen och irriterande tycker jag.

2013-08-02 @ 17:35:44
Postat av: Nicole Seaknight

Jag tycker dock att frieserarna rör på sig för ofta, haha. Och jag tror det skulle se lite konstigt ut med samma rörelser på de andra hästarna, tyvärr. :s Men egna rörelser åt de andra skulle jag gärna vilja ha :)

2013-08-02 @ 19:31:29
URL: http://fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback