Ändringar i menyn

Ni kanske har sett att jag gjort lite få ändringar i menyn? Jag har lagt till en "Just nu" ruta, och det som händer på bloggen just nu är bloggtävlingen. ;)
 
Jag har även bytt ut de vanliga länkarna mot bildlänkar. Jag har två bildlänkar kvar att fixa, och det är Emilia Braveheart's och Frida Silverside's länkar. Ska fixa det på lunchrasten, ska sätta mig i bibblan och träna in geografi också.. :)
 
Ska även börja fundera över en ny höstdesign, eller juldesign. Jag vet, det är några månader kvar tills snön faller, men det kommer bli såå mysigt! Längtar faktiskt till vintern, konstigt nog, haha. :D
 
Ska förövrigt försöka ta mig igenom hela levlingsrundan idag, sedan så ska jag rida ett dressyrpass med Daisy om jag hinner. Ska göra alla blåa uppdrag också, fiska å så. Får börja direkt när jag kommer hem, men gissar på att jag ska till stallet.
 
Så, vi ses senare, ska försöka fixa tidsinställda ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback