Anklaga andra & trycka ner andra

Jag vet att jag redan skrivit om detta en gång, och då handlade det om att man anklagade för lagg, men jag blir så less på folk som anklagar andra, så då kan jag lika gärna skriva ett inlägg om det. c: Dock har jag inte skrivit om att trycka ner andra, så det tar vi med här.

Nyligen skrev jag ett inlägg om att länka i global, jag sa att jag gjorde det MAX en gång i halvtimmen = Inte så farligt. Men nu finns de dessa personer som säger att jag spammar min blogg, och då kan ni förstå hur less jag är på dom. Nej, jag spammar inte min blogg i global, det är bara ni som inbillar er, eller så känner ni för att bete er som skit. c:
 
Världen hade vart sååå bättre om folk slutat anklaga folk för saker som inte är sanna. (Det lät konstigt..) Jag är så sjukt trött på alla människor, som tycker om att trycka ner andra, för att må bättre själva. Det finns ingen mening med det, åh juste, ni kanske mår bättre av det. Men det är så sjukt onödigt så det är inte sant. Var snäll istället för att bete dig som en idiot. ;)
 
Det jag vill komma med detta inlägget, är att ni kanske borde vara glada för andras skull, om det går bra för någon, behöver du inte ge denne personen en spydig kommentar rakt upp i ansiktet, för att trycka ner denne personen. Tänk gärna före du säger något, så blir vi alla glada. c:

Som sagt. Jag tycker det är otroligt FEL att trycka ner andra, och att anklaga andra för saker som inte är sanna.

Kommentarer
Postat av: Siri

~ If somebody try to bring you down, it means your above them

2013-08-13 @ 16:27:01
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Siri

~ If someone try to bring you down, it means your above them ~

2013-08-13 @ 16:29:13
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Elizabeth highstar

Håller med dig mkt. Jag har en väldigt laggig dator... Så att fps oftast är under 30. Alltså väldigt laggigt. Det kan inte ja göra nåt åt.... Så jätte många kommer fram och anklagar mig. Bara för det så kör jag nästan aldrig championat längre..... :(


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback