Blåa uppdrag

Varje dag, nästan exakt varje dag gör jag blåa uppdrag.. Jag gör de för att tjäna JS & rykte, dock kan jag bara bygga rykte med fiskeklubben, då jag är beundrad med alla andra fraktioner. Förutom Solens Cirkel såklart.. Jag tycker om att de finns blåa uppdrag, även fast de är samma uppdrag varje vecka hela tiden. Den tråkigaste dagen är söndag, för då finns det typ 5 uppdrag. Man tjänar inte så mycket på dom heller. ^^ Den bästa dagen är helt klart fredag, man tjänar så sjukt mycket då! Även fast det kanske inte är så kul att göra dom, så gör jag dom. Det känns som ett "måste" nu, för mig haha.
 
Gör ni blåa uppdrag varje dag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback