Blickar ut mot Södra Jorvik

Jag stod förut, på bron vid Nilmers högland, och blickade ut mot Södra Jorvik. Det är så otroligt vackert, och jag längtar sjukt mycket tills de öppnar! Jag undrar hur de ser ut överallt, jag har stora förväntningar på Jorvikstallet. Jag hoppas verkligen de ser ut så som i SSL och SS. Sedan Hillcrest.. Eftersom det är förstört, så kanske det är hus som rasat eller rivits ner? Man undrar ju. Det "nya" Hillcrest, ligger bland en massa småöar, verkade det som, när de råkade sätta ut namnen på kartan.
 
Jag tar självklart med mig Storm, att utforska södra Jorvik. Och sedan tar jag våran egna favoritoutfit, som bara han får använda, den är så blå och fin!
 
Jag funderar även på ifall vi får uppdrag, vilket vi troligtvis får. Hoppas man får laga bron eller något. Eller att de säger att bron är lagad, och så ska man ner till Jorvikstallet med något ärende. Vad det än är, så lär det bli fett awesome!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

You are not alone. *-*

2013-08-05 @ 17:51:00
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Kate Mistwood

Hoppa nt ner bara C;

Svar: Nejdå ! :D
Anna Waterdawn

2013-08-05 @ 19:54:42
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Tiff Lightside

Herman sa ju om en färja också c:

2013-08-05 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback