Dagens Championat 12/8

Eftersom detta var Daims första championat, så tänkte jag utvärdera dom. :)
 
FGC 16.00
Vi tog oss snabbt upp i ledning, men när vi skulle testa en ny genväg, blev hon rädd för åskan & blixten, och rev ett hinder. Vi fortsatte snabbt iväg men hon snubblade till på en höbal. För att tävla i ett championat där det är storm, och med en ny häst, så tyckte jag det gick bra, och vi slutade på en 4e plats.
FPC 18.00
Även här tog vi oss upp i ledning snabbt, och höll den till slutet. Felfritt, duktiga Daim!
GÅC 20.00
Här tog vi oss också upp i ledning snabbt. Vi höll den en bit in i loppet, och det var en kamp mellan mig och en annan tjej. Jag låg tvåa ett bra tag, sen kom Mandanas och susade förbi mig på långbron. Sedan när vi red den sista genvägen, blev Daim väldigt rädd för något, och hoppade knappt över hindret. Här slutade det på en 4e plats!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur knäpper du bilderna ifrån sso?

Svar: Med Bandicam :)
Anna Waterdawn

2013-08-12 @ 21:46:36
Postat av: Sally Lightbridge

Snart när mina hästar har grön smiley så ska jag köra så många champ som möjligt! :D Hoppas på några medaljer iaf ^^ Vill ha en av varje :$

Svar: Yaaay c:
Anna Waterdawn

2013-08-13 @ 10:48:00
URL: http://sallylightbridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback