Dagens planer

Tänkte berätta dagens planer på SSO för er! Så har jag något att blogga om + ni har något att läsa om. c:
 
* Tävla championat
* Göra alla blåa uppdrag
* Möblera om i garderoben
* Blogga, skriva tidsinställda
* Rida ut på Daim
 
Tror det var allt.. Det går championat vid tre olika tillfällen idag, så då har jag något att se fram emot. Emellanåt kan jag göra blåa uppdrag, och så kan jag möblera om i min garderob emellan också. Ska försöka göra uppdragen & fixa garderoben emellan 16.00 och 18.00, det borde jag väl klara? ;) Rida ut på Daim kan jag göra efter 20.00, och blogga gör jag emellan 16.00 och 23.00. :D Får la (Lol jk) hoppas det räcker! c:
 
Arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback