Det loppet jag gillar mest, och det jag gillar minst

Det loppet jag gillar mest:
Vingårdsloppet. Tycker det är lagom långt, med inte för mycket hinder. Det är ett ganska svårt att få bra tider om man inte kan genvägarna dock. Dessutom är det väldigt nära till mitt hemstall, alltså Vingården, så det är ganska praktiskt, när man vill ut någon gång under dagen och bara träna terräng.
 
Det loppet jag gillar minst:
Kaninutmaningen. Usch å blä å fyyy. Jag gillar inte alls detta loppet, blir galen när jag missar kaninera, även fast jag tryckt på dom. :( Dessutom blir man stressad över att man bara har två minuter på sig - Även fast jag oftast håller mig under en minut. Ger en diss åt detta loppet, för min del, haha. :S
 

Kommentarer
Postat av: Alice Silverberg

Kanin loppet är en av mina favvo :3

2013-08-18 @ 17:21:49
URL: http://aliceochagnesssoliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback