Fiskeuppdrag snart?

Jag undrar när vi får fiskeuppdrag, om vi ens får det? Om vi nu skulle få det, så hoppas jag verkligen inte att det är sådana uppdrag, som det var med trädgården & observatoriumet. Jag gillade inte det sättet att göra uppdrag på.
 
Men det hade varit kul, om man fick uppdrag, där man fick åka ut på en liten båt med Mr K Trout, och sedan fiskar man med nät där. En bit bort hade man kunnat se Jorvik. Man hade kunnat prata med Mr K Trout sedan när man fiskat klart. Det hade jag tyckt var roligt!
 
Fiskar ni varje dag, och vad har ni för ryktespoäng?
Jag, själv, fiskar varje dag. Jag har 2935 ryktespoäng med fiskeklubben. ;)
 

Kommentarer
Postat av: molly

vilket smink är det du har?

Svar: Det finns i SGB & FG. Det har liiite rosa på läpparna bara. ;)
Anna Waterdawn

2013-08-02 @ 17:11:27
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag pallar verkligen inte fiska varje dag - lyckades hålla mig duktig i någon månad och fiskade varje dag, men jag har gett upp på det. Man kommer ju liksom ingenstans så det känns inte värt det, särskilt eftersom jag inte orkar koncentrera mig på skärmen :/ Tror att jag är Vänligt Inställd iaf, men just nu väntar jag på att det händer något nytt på fiskefronten.

Svar: Haha, jag försöker fiska varje dag. Men ibland är det så jobbigt, så jag skippar det.
Anna Waterdawn

2013-08-02 @ 17:41:33
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback