Game Master Marie

Det första jag märkte när jag loggade in strax efter klockan 12 var Game Master Marie. Jag drog till Moorland, och där såg jag henne. Fick en liten chock först, och insåg att det måste vara en ny Game Master, eller någon jag aldrig sett tidigare. Fick tyvärr ingen bild, eftersom jag inte hade bandicam uppe, och när jag fått upp det hade hon stuckit. Men jag fick en bild på hennes namn iallafall! Game Master Heather trodde att Marie brukar vara på franska servern, alltså var hon inte ny. :3
 

Kommentarer
Postat av: Nele Shorthaven

Kan inte logga in!!!!!

2013-08-14 @ 12:58:25
Postat av: Zoe Yellowtree

NÄR JAG LOGGAR IN SÅ KOMMER DET UPP NY SPELSERVER

2013-08-14 @ 13:01:56
URL: http://Sungaze.blogg.se
Postat av: Cristina Silverbell

Såg också Marie, precis vid den nya fiskebryggan i ML! :)

2013-08-14 @ 16:55:34
URL: http://starstableteam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback