Hagbus

Sent igår kväll, pratade jag lite med Juli. Vi funderade på att släppa ihop hennes Snowkiss och min Diamondpearl, i samma hage, så att de ska kunna gå tillsammans i framtiden. Vi ledde ner dom till Vingårdens paddock, och som vi förväntat oss var det ingen som red där så sent!
 
Jag var lite osäker på hur Daim skulle bete sig när vi släppte dom tillsammans, eftersom jag inte haft henne så länge. Jag visste inte riktigt hur hon skulle reagera, då hon fått stå ensam i sin hage ända sedan hon flyttade hit, då hon inte får stå med hingstarna. Kommer troligen släppa henne med Storm sen!
 
När vi väl släppte in dom, så gick de genast fram och nosade på varandra. Hur gulliga som helst! Så fort de nosat klart på varandra, så blev det full fart i hagen, bocksprång & stegringar! Sedan när de sprungit av sig i några minuter, stannade de till och började klia varandra. De har accepterat varandra nu, så de kan gå i hage tillsammans! :)
 
(Översta bilden är redigerad, å jag är väldigt nöjd med den. c:)
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

dom är så feeeina ♥♥♥

Svar: Visst är dom haha! ♥
Anna Waterdawn

2013-08-08 @ 19:50:16
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Donna Fishstone

e nt alla bilder redigerade? den har ju ingen ryttare på sig?:)

Svar: Vildhästbugg!
Anna Waterdawn

2013-08-08 @ 21:24:44
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se
Postat av: Vanessa Longheart

Vad har du för program/sida när du redigerar ?

Svar: GIMP 2.8! :)
Anna Waterdawn

2013-08-09 @ 08:54:54
Postat av: Valentina

Kan du inte visa hur man gör vildhästbuggen i ett inlägg? :)

Svar: Tyvärr, men man får inte lära ut buggar. :3
Anna Waterdawn

2013-08-09 @ 10:34:57
URL: http://valentinaponyfield.devote.se
Postat av: Vanessa Longheart

jag har gimp 2 men jag hittar inte

Svar: Hittar inte vad? :P
Anna Waterdawn

2013-08-09 @ 11:11:47
Postat av: Vanessa Longheart

hitar inte kanske inte va rätt ord då men asså jag vet inte vad man ska använda för verktyg

Svar: Det är en massa olika verktyg, kan tyvärr inte förklara ! c:
Anna Waterdawn

2013-08-09 @ 11:30:39
Postat av: Vanessa Longheart

okej :( kmr aldrig lära mig :(

2013-08-09 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback