Läget nu

Just nu har jag druckit ett glas vatten och ätit en macka #onödiginformation123. Sitter på mammas jobb, ska på utvecklingssamtal vid fyra, jublar av glädje!! ...Not. Det är så långtråkigt, och jag hann aldrig fixa tidsinställda igår kväll så detta är det enda ni får läsa fram tills halv sex då jag är hemma.
 
Men som sagt, eftersom skolan går före hoppas jag att ni respekterar att bloggen kan ha dålig uppdatering någon dag. Försöker så gott jag kan, och det brukar bli minst 4-5 inlägg varje dag. Jag hoppas verkligen det räcker för er. Aja, ha det bra så ses vi senare, ciao, ciao! :D

Kommentarer
Postat av: Nellie S

Klart vi förstår, Älskar dig <3

2013-08-26 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback