Länka i global

Några stycken har tagit upp ämnet om att länka sin blogg i global, och jag tänkte skriva min åsikt om det.

Jag tycker det är okej att länka i global, men isåfall MAX 2 gånger i timmen. Det räcker, alltså 1 gång i halvtimmen. Då blir det ingen spam. Men om du skulle länka kanske 10 gånger i timmen, då blir det faktiskt lite jobbigt. Jag tycker även att det är okej att skriva "Bra uppdatering", "Välgjord design", OM det är sant. Ibland går man in, och så stämmer ingenting. Det kanske är ett inlägg per dag eller inga alls, och du kallar det för bra uppdatering?
 
Det finns även folk som skriver "Dålig uppdatering", "Ful design" & liknande, när det inte är sant. Klart folk går in för att kolla då - Ett sätt att få mer läsare, genom att höja statistiken. Det tycker jag är fel. Istället för att skriva det, så skriv bara bloggadressen. Det finns spelare som kollar ändå.
 
Så jag tycker det är okej att länka i global med jämna mellanrum & skriva t.ex. "Bra uppdatering" efter om det är sant. Jag tycker inte det är okej att spamma din blogg i global, och skriva saker som inte är sant, eller skriva t.ex. "Ful design". c:
 
Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

Håller helt med ;)

2013-08-10 @ 13:02:47
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Juliette Stardawn

I agree with ya! ;D

2013-08-10 @ 13:29:45
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Håller med,först skrev jag typ "välgjord design" "blandade inlägg varje dag" etc, men har börjat med att bara länka bloggadressen. :)

2013-08-10 @ 20:39:01
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Lova was here

Länkar typ aldrig haha ;-;
Men då skriver jag
"LOVASTARSTAR.BLOGG.SE :D"
haha

2013-08-10 @ 23:11:53
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Gloria Slowwater

Ehh..? Du har länkat din ungefär heeela tiden i global förrut för kanske ngn vecka sedan, vet nt om det fortfarande e så men ja, kasta inte sten i glashus.

Svar: Isåfall har du sett fel. c:
Anna Waterdawn

2013-08-11 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback