När vi är klara med alla fraktioner

Jag läste ett väldigt intressant inlägg på Nicole Seaknight's blogg häromdagen, ni hittar det här. Hon nämnde att hon funderade över, ifall vi skulle kunna komma in i Södra Jorvik, när vi byggt klart ryktet i de nuvarande öppnade delarna av Jorvik.
 
Jag tycker det låter ganska logiskt. Vi lär ju få en väldans många nya fraktioner att bygga rykten med i Södra Jorvik, så de kanske vill att vi är klara med fraktionerna i Silverglade & GÅD, innan de öppnar andra delar?
 
Vi har fått mycket uppdrag med att bygga rykten på sistone, kan bero på det - Eller inte. Vi vet inte, men jag tyckte det lät som en anledning, till att vi måste bygga klart ryktet här, innan de öppnar andra delar. Jag kan ju ha helt fel.
 
Jag tror de kommer öppna Södra Jorvik innan detta året är slut, kanske tidigt i oktober någon gång, skulle jag gissa på. I en intervju i december 2012 nämnde dom att de höll på med Södra Jorvik, så de måste ha hållit på ett BRA tag.
 
Snart kanske det är dags, att träda in på de södra oöppnade delarna av Jorvik?

Kommentarer
Postat av: Cecilia Gladefield

Låter som en vettig teori tycker jag :)

2013-08-19 @ 18:45:35
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback