Ny header + profilbild

Fixat en ny header och en ny profilbild i menyn. Blev väldigt nöjd, dock är det lite olika lila på bloggen nu, haha. ;) Tog inte så lång tid med headern, utan slängde bara ihop den på någon halvtimme. Blev dock väldigt mycket springande i spelet om man säger så. ;)
 
När jag var vid Fripp med Daisy, så tog jag en bild, som jag själv avgudar. Tycker den blev otroligt vacker, och jag rent ut sagt älskar den! ♥_♥
 
Vad tycker ni om headern & profilbilden, och vad tycker ni om bilden? ♥

Kommentarer
Postat av: Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Azum potatis!! *-* ♥

Svar: Thank yöööu falukorvis! ♥
Anna Waterdawn

2013-08-31 @ 19:34:13
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Postat av: Zoe Yellowtree

villken level är din ponny i? :)

Svar: 7 ;D
Anna Waterdawn

2013-09-01 @ 10:51:05
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

GE MIG <3

2013-09-01 @ 12:39:23
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback