Skola atm

Just nu, sitter jag i skolan och live uppdaterar!! Haha nejmen, har rast i lite mer än en timme till, så jag sitter i bibblan med en kompis, och vi har våra älskade datorer med oss. Har även kollat schemat. Jag slutar vid 15.00 på måndag och tisdag, 15.05 på onsdag och torsdag, 12.55 (!!!!!!) på fredag. Det betyder att jag kommer kunna åka hem med mamma, eller en annan tjejs mamma i klassen. Och då är jag hemma till halv 2. Så skönt, att få sluta tidigt någon dag.. Men de andra dagarna tar jag bussen, och det tar ca 40-50 minuter med buss... Bor tre mil ifrån skolan.. :) Så jag är hemma vid ungefär 4, alla dagar förutom fredag.
 
Varför berättar jag detta då? Jo, det är för att ni ska veta hur bloggningen kommer vara på ett ungefär. Jag hade tänkt såhär med de tidsinställda också. På måndag till torsdag, tänkte jag ha 2 tidsinställda, klockan 10.00 och 13.00, så får ni något att läsa. På fredagar tänkte jag sätta ett vid 12.00. Det är inte säkert att det kommer varje dag, men jag ska göra så gott jag kan.
 
Kommer även börja satsa på skolan mer, jag hade tänkt gå ut nian med en massa A. Vill ha en bra utbildning, och få något bra jobb i framtiden. Om jag har prov eller redovisningar, läxor eller liknande, så kommer det gå före nu.
 
Ha det bra så länge, och hoppas detta räckte att läsa just nu. Detta är inte tidsinställt haha. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback