Skola. På. Måndag.

På måndag börjar skolan. Jag vill inte.. Men nej, nu ska jag inte gnälla. Jag tänkte bara berätta läget för er.
 
Jag börjar som sagt åttan, och det är den tuffaste klassen i högstadiet. Jag kommer gå i skolan från klockan 08.05 till senast 15.05. Jag har två hästar att ta hand om, och sedan läxorna. Resten av tiden kommer jag ägna åt Star Stable och bloggen. Bor inte nära några kompisar som jag tycker är roliga att vara med, så ingen mening med att åka emellan 1 till 5 mil.
 
Bloggen kommer alltså stå still under dagarna. Jag ska försöka hålla den vid liv sedan när jag kommit hem. Jag har jobbat så hårt med den, och jag vill inte förlora de 180 unika som besöker min blogg varje dag.. Jag kommer troligen kunna fixa 1-2 tidsinställda under dagen, kanske blogga något i skolan. Vill satsa på mina betyg & hästar. Bloggen kommer inte läggas ner, men den kommer stå död mitt under dagen på måndag till fredag.
 
Jag ville bara berätta läget för er. Jag kommer fortsätta blogga, men inte exakt lika mycket som förut, då det kommer vara mycket i skolan. Jag ska som sagt försöka fixa 1-2 tidsinställda under dagen, så får ni något att läsa.
 
Ha de bra, å hoppas ni vill stanna. ♥

Kommentarer
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag tyckte personligen att nian var jobbigast, med alla nationella prov ^-^ You'll do fine! :D

Svar: Jo, men utöver de nationella proven. ;) Får hoppas det, haha. :S
Anna Waterdawn

2013-08-17 @ 22:34:32
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Myra Riverfall

Som sylvie nu nämnde är nian jobbigare, för då måste man ha betyg för att komma in till gymnasiet och förutom läxor är det även nationella prov och vanliga prov. :3 men åttan är inte heller lätt :)

2013-08-18 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback