Tankar kring de nya uppdragen

Först och främst - HISS på de nya uppdragen! Älskade effekterna, otroligt bra gjort. Uppdragen var lagom långa, och man njöt hela tiden. En spännande fortsättning på huvudberättelsen.
 
Vi fick även en ny fraktion, "Aideens Beskyddare: Åskviggens Cirkel". Jag har en aning om att när man är beundrad med denna fraktionen, så har man lärt sig bemästra de krafterna. Jag tror de kommer komma tre andra fraktioner, för de tre andra krafterna. Så när man är beundrad där, så har man nog troligtvis bemästrat de krafterna också.
 
Nya dagliga uppdrag som man måste leta upp, när man ska stänga fler pandoriska sprickor. Gillar dom, men det kan vara ganska segt ibland, med tanke på att ibland tar det väldigt kort tid att stänga sprickan, och ibland lite längre.
 
Jag tänkte även på att, vad händer när vi bemästrat de fyra olika krafterna? Kommer det bli ett möte med Mr Sands eller Garnok? Det låter kanske lite överskattat med Garnok, men man vet ju inte. (Jag tror han hette Garnok, rätta mig om jag har fel!)
 
Vad är era tankar angående de nya uppdragen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback