Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v34

Vad tror du händer?
Jag gissar faktiskt på ponnyerna. Det kan vara möjligt, de sa ju att de skulle komma snart + bilden de la upp på facebook, där de hashtaggade #Ponies. Annars tror jag någon annan ny hästras, av de som är kvar att komma. Gissar alltså bara på hästraser!
 
Vad hoppas du händer?
Jag hoppas på ponnyerna, andalusiern och lipizzanern. Jag hoppas även på ett release datum för södra Jorvik. Vill även att det ska komma ett svart westernträns och säkerhetsvästar till terräng! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

ANNA PONNYER HAR KOMMIT!! OMGOMGOMOMG

2013-08-21 @ 12:42:50
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback