Vilka är mina vänner egentligen?

Medans jag och Manda satt och snackade för några dagar sedan om de som utnyttjar de med "status", så kom jag att tänka på att, ibland vet jag inte vilka som gillar mig för den jag är. De finns de som jag vet gillar mig, alltså MIG och inte min blogg.
 
Jag funderade mer på detta idag, då en tjej blev hysterisk i global över att jag inte ville bli vän med henne. Jag menar, jag sa nej säkert tio gånger, men hon kunde inte acceptera det. Jag sa bara att jag inte lägger till folk jag inte känner, och jag brukar få svaret "Men vi kan lära känna varann". Nu fick jag det svaret.
 
Jag blir GALEN på folk som inte kan acceptera ett NEJ. Jag blir så frustrerad, för det kan väl inte vara så svårt, att acceptera och förstå ett nej? Jag blir bara vän med dom som gillar mig för den jag är, inte på grund av min blogg. Jag märker direkt på folk om de bara vill bli vän med mig pga min blogg. Det räcker bara med att de säger på skoj eller något "Länka mig", så har jag fattat. Jag fattar att ni vill ha fler läsare till er blogg. De som gör de brukar klaga och gnälla över hur dåliga deras bloggar är när jag pratar med dom. Men då är det väl för tusan dags att ta tag i din blogg, istället för att sitta och gnälla?!
 
Blir otroligt trött på dessa kändisk*ta personer, kämpa själv, precis som jag gjort. Jag har inte suttit och gnällt och klagat för att komma dit jag är idag med bloggen. Jag har KÄMPAT för bloggen, jag har ändrat på mitt sätt att skriva, gjort det bättre, ändrat design, gjort den bättre.
 
Har inte så mycket mer att säga, än att jag blir LEDSEN på folk som utnyttjar mig pga min blogg.

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

UGWÄÄÄH på såna personer.. ♥

2013-08-28 @ 19:29:54
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säger som Juli.<3
UGWHÄÄH på dom ^-^ c;

2013-08-28 @ 19:52:20
Postat av: Kate Mistwood

Anonym katt xD

2013-08-28 @ 19:52:43
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Katelyn Eveningstar

Halloj!
Nu undrar jag, gör du designs åt andra?
Svara gärna via sso, så jag ser det (:

2013-08-28 @ 22:18:36
Postat av: Siri Moonbear

den negativa sidan av kändisskap..

Svar: Indeed..
Anna Waterdawn

2013-08-28 @ 23:38:33
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Sofie Lightfall men du känner mig som Zoe Deerdawn ^^

Det är ju rent utsagt hemskt ;( ♥

2013-08-29 @ 07:52:55
Postat av: hon den däraa fab bällaaa :v

jag är din vän babe!!!!!1:(<3
btw så skickar du de dära idijuuterna till mig så fixar jag dom.

Svar: Love you Bells <3
Anna Waterdawn

2013-08-29 @ 13:46:59
Postat av: Siri

men, man märker ju snabbt vilka det äär och så har du ju alla riktiga vänner som är beredda att ställa upp på att fixa dem.. :))

Svar: Ja, de flesta i min vänlista är äkta iallafall.. :D
Anna Waterdawn

2013-08-29 @ 17:17:36
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Carina Flowerlake

Oj ... inte rätt tillfälle. Men jag tänkte fråga dig om vän. :( Jag läser inte ofta din blogg, jag erkänner
det. Jag älskar den personen som du är! Du har ett hjärta av guld! Ditt riktiga liv kommer alltid först.
:) Jag hatar sådana som bara älskar ens blogg!! Samma med mig några gånger. x| Lixom ibland säger jag ja, men i blad är det lixom sådana som jag hatade förut för de retar osv, och så vill de vara vän med mig, för att deras vänner ska bli avendsjuka för att de gillar mig blogg?! Så IRRITERANDE. x(
så ....... em ....... kan vi ..? :)För alla säger att du är så snäll och jag ser dig aldrig i global ....

Svar: Jo, förstår precis. Känner inte dig riktigt, men du verkar vara en trevlig prick, så vi kanske skulle kunna börja chatta på SSO. :DD
Anna Waterdawn

2013-08-29 @ 19:58:32
URL: http://starstablecarina.wordpress.com
Postat av: Carina Flowerlake

Skulle vara jätte roligt Anna! :D Du värkar ju också jätte snäll! :) Så kanske denna eller nästa vecka redan? :)

Svar: Får se! :D
Anna Waterdawn

2013-08-30 @ 17:24:59
URL: http://starstablecarina.wordpress.com
Postat av: Sally Lightbridge

Ja, hahaha. Man märker verkligen vilka som är äkta :))

2013-08-31 @ 15:28:39
URL: http://sallylightbridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback