Visste ni att...

Tack till pluttesyrran Lisa, för att jag fick låna hennes pålle.
 
...Daim har fått ett föl, för ca 1 år sedan? Jag har faktiskt inte berättat det för någon av mina vänner, och inte heller bloggen. Detta är då Daim.
 
Och detta är hennes avkomma.
Denne ståtlige hingsten ovan är Daims avkomma. De kanske inte är så lika i utseende, men de är lika i sättet. Han heter Darkspot, och är en 1 årig kille. Han är lika pigg som sin mamma, och är hur go & snäll som helst. Finns inte så mycket mer att berätta tror jag. Idag var han på besök här på Vingården, och jag kunde inte låta bli att ta ner honom till paddocken, låta honom springa av sig & fota honom. Det var då jag kom på att jag skulle berätta detta för er. Så nu vet ni om att Daim faktiskt har fått ett föl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback