De nya raketerna

Jag skulle ha skrivit om detta för flera dagar sedan, men jag har faktiskt inte haft orken. Jag, Manda och Lily var ute en natt och smällde raketer tillsammans, för att sedan betygsätta dom ungefärligt. Så idag ska jag berätta vad jag tycker om de nya raketerna, MK 1 till 5. Det finns alltså fem olika. Jag gillar att vissa av dom "smäller" fler gånger.
 
Tvåan smäller tre gånger vilket jag tyckte var lite häftigt. Vi har aldrig haft något sådant i SSO, såvitt jag vet. Jag tyckte även att ettan var jättefin. Trean minns jag inte riktigt, men den var nog helt okej.  Fyran gillar jag inte så mycket, det kan bero på att dess mönster "i luften" inte är så värst snygga. Femman känns ganska klassisk. När man skjuter upp den står det sedan "Star Stable". Det var inte min favorit, men fin var den! Jag gillar ettan och tvåan mest. Vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

1, 2 och 5 gillar jag :)PS: Kolla in min blogg och kommentera gärna ett inlägg: Ska kontakta supporten! :)

2013-12-31 @ 09:28:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback