Dagens inlägg 18/2

Moo c: Här kommer dagens inlägg 8D Eftersom jag nu har sportlov gick jag och Stormis upp klockan 09.00 imorse och började göra uppdrag, det var inte många idag, not bra. Efteråt trallade vi runt och väntade på att nån rolig skulle logga in. Stormis saknade Ember som försvann igårkväll när Siri Moonbear gjorde så han studsade iväg. >:c Och så hade jag och Storm jättekul igårkväll när vi stötte på Miranda Moonbell i Fort Pinta. Vi red hela vägen därifrån till Vingården eftersom vi båda har våra hästar där! 8D Och aa, både Siri och Miranda är supertrevliga och jättesnälla! :3 Jag och Stormis tävlade sedan i terräng, och så gjorde vi ett nytt dressyrprogram, det blev bara lite krångligt när vi skulle testa det.. xD Och så har jag och min lillasyster Lisa Winterstorm varit på stjärnjakt idag, så vi har båda hittat 30/40 stjärnor nu.. Fast med hjälp av Mirandas stjärnkarta xD Men det var väl vad jag gjorde idag, kan inte skriva mer, championat nu vid 18.00! Let's do this Stormis! :D

Kommentarer
Postat av: Mirre C:

I CAN NOW COMMENT, YÄÄH!! :D

Svar: Yay :D:D
Exenzia

2013-02-18 @ 18:19:05
URL: http://moonbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback