Dagens inlägg 28/2

Hej! :3 Dagens uppdrag tog inte lång tid alls, tog typ 10 min.. ._.' Men jag sprang runt med kärleksbrev och tunnor.. xD Jag lånade en av hästarna på Vingården, eftersom stackars Storm är skadad. Men det är bättre idag! :) Ps. Jag postar inte championat för tillfället eftersom det är flyttat till GÅD. Men så fort jag kommer in i GÅD ska jag delta i GÅC! :D Och då blir det inlägg om championat igen! :) Men ikväll ska jag rida så det tar ett tag innan jag postar igen efter detta. :) Tjingeling! XD

Kommentarer
Postat av: Siri Moonbear

När du skriver GÅC tänker jag på en gås xD

Svar: Jag med cx <3
Exenzia

2013-02-28 @ 19:44:10
URL: http://moonbear.blogg
Postat av: Emmy

Fortsätt så här anna,Du är jätteduktig köt hårt, Just det Det regnar kakor hallelujha (stavning)
Host host Emmy

Svar: DET REGNAR KAKOR, HALLELUJAH 8D <3
Exenzia

2013-03-01 @ 19:12:46
URL: http://stablegalningarna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback