Festen! :D

Hej! Min och Mirandas fest i Fort Pinta för Jorvik Aces var GRYM!! :D <3 Det var mycket folk som kom, först dansade vi, sedan körde vi gissa låten och sedan frågesporten! :D En tjej som heter Nova Northdawn vann 100 sc! :D Efteråt tog vi en uteritt som ledde från Fort Pinta till Hollow Woods, genom Valedale och ner i södra Firgrove vid stranden. Där grillade vi och körde gissa låten! :D Sedan red vi över till Hollow Woods, tog en galopp över Everwindfälten där jag tappade bort Siri. I'M SO SORRY! <3 Sedan avslutade vi vid Steve's gård! Tack för en grym kväll! :') <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri Moonbear

Jag är verkligen ihopklämd på näst sista bilden xD

Svar: Det är väl klart!! XD<3
Exenzia

2013-02-23 @ 03:01:54
URL: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback