Moorlands Championat 18.00 och Siri och jag leker badass

 
Hej! Jag är såhääääär glad för jag vann championatet för 6e gången nu! :3 Jag vann med 10 sekunder över tvåan, yes! >:D Jag ska tävla vid 20.00 också, som vanligt. C;
 
Och sen visade jag då Siraph (Siri Moonbear) mitt andra hemliga ställe som ligger i Valedale, som vi två inte kan vara på egentligen. Det är just därför som vi är BADASS. Efteråt så gick vi till ett av hennes hemliga ställen i Moorland och nu är jag, hon och Lisa där! xD Här är lite bilder på allt. c:<
 
Ps Siri, du är omdöpt från Siri till Sirap till Siraph till Siraphe, oki? :D<3
 
Och bilden där hästarna har överbett, jag har inget emot dom som har överbett bara så ni vet c:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback