Välkommen till annawaterdawn.blogg.se!

Hej på dig, vad roligt att du hittade hit! Välkommen till bloggen om mitt liv på Star Stable Online!

Jag heter Anna Waterdawn och är  en tonårig tjej som bott på Jorvik i hela mitt liv. För några år sedan föddes en liten korsningshingst hos oss, jag gav honom namnet Stormwhisper. Han förblev min och jag red in och tränade upp honom. Vid 3 års ålder var vi redan ute på tävlingsbanorna och vi har vunnit mycket tävlingar tillsammans. Stormwhisper är en korsningsvalack av raserna russ, welsh & connemara. Han är 21 år gammal och är 148 cm i mankhöjd. Han tävlar i både ponny & häst klasser. Han är inlärd både western och engelsk ridning, jag föredrar engelsk ridning men han tycker båda är lika roligt. Jag har även en gulorangevit kattunge som bor hos mig, han heter Nisse och han brukar följa med på äventyr, men jag är så otroligt rädd om honom och att det ska hända något så han är för det mesta i stallet med Siri Moonbear's hund och trallar runt. Jag bor med henne på Vingården och hennes häst heter Emberknight. Min familj bor i Jorvikstallet så jag har nära dit och kan rida dit när jag vill! Men det största som hänt i min och Stormwhispers karriär var nog när vi vann den stora och svåra terrängtävlingen i Moorland, nämligen deras Championat. Vi tränade hårt och en dag, klockan 18.00 på kvällen red vi in i full galopp i mål och vann! Det var många som gratulerade oss och vi tävlar fortfarande där och kommer alltid göra, eller vad säger du Storm? ;)


Om mig IRL

Jag heter Anna och är en tonårig tjej som bor med hela sin familj i Sverige. Jag är född här och är 100% svensk. Jag är lång & smal och har ridit i snart 5 år. Jag har haft häst i 4 år men tidigt på hösten 2012 fick vi avliva den bästa hästen nånsin, som har en enorm plats i mitt hjärta - Och kommer alltid att ha. Han heter Smokie och blev 20 år gammal. Jag saknar honom så mycket.. Vi har 2 katter IRL och dom heter Nisse och Puma! :D Jag rider på Islandshästar nu, förut var det "vanliga" hästar eller vad man ska kalla de sötisarna för. :* Jag älskar att spela! Och andra saker gillar jag också.. ;) Orkar bara inte nämna vad det är. :3
 
 
Om bloggen
 
Här skriver jag om mitt och Stormis liv i Star Stable Online. På alla inlägg kan det komma sig att jag taggar fler saker, alltså t.ex. Om dagens inlägg handlar om stjärnjakt eller nåt, så hamnar det med i kategorin Stjärnor, get it? :D Och alla inlägg hamnar alltid under allmänt, och inlägg med fler än 5 bilder hamnar under bilder osv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback