Vem eller vad är det som låter läskigt i vinkällaren? v8

Hej!
Något mystiskt händer i Silverglades hästsportcenter i denna veckas uppdatering...

Nya uppdrag:
- Tyra, en av stallflickorna på Silverglades hästsportcenter har hört läskiga ljud från vinkällaren och hon behöver din hjälp. Rid dit och se vad du kan göra!
 
Vad är det som händer i Vingårdens källare?

Ny utrustning till din häst:
- Nya sadlar, filtar och träns finns att köpa i Silverglades hästsportcenter!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Jag tycker det låter roligt, jag hade hoppats på hästuppdateringen men detta låter kul! Jag ska kika på den nya utrustningen också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback