Dressyr med Lassie

Red ett dressyrpass med Lassie tidigare i eftermiddag. Knoppade hennes man för första gången idag förresten. I alla fall, det gick väldigt bra i början, och hon var lydig och duktig. Men som vissa kanske vet HATAR hon dressyr. Idag var inte en av hennes bästa dagar på dressyrbanan kan man säga.. Som sagt, det började bra. Men sedan började hon bocka, skena och stegra sig. Jag blev avkastad ett par gånger, så har lite ont i kroppen nu, men.. Fick henne att gå väldigt bra i slutet i alla fall! Hon ska inte få göra som hon vill, detta ska arbetas bort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag älskar dina lila outfits, så himla fina! :) I vanliga fall har jag svårt för lila men nu blir man riktigt avundsjuk! c:

Svar: Haha tack. :D
Anna Waterdawn

2013-07-20 @ 22:53:40
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback