Härma folk

Ja, det här med att härma folk tänkte jag dra upp idag!
 
Det finns EN person i denna SSO värld, som jag VET härmar mig. Finns säkert flera, men, men. Jag mer eller mindre HATAR när folk härmas. Här har man hållit på med något på bloggen, KÄMPAT och SLITIT, och så bara kommer någon och snor det?! Hur schysst är det? Man har arbetat hårt med något, och så bara tar folk, det är ju sååå uppenbart att man bara får ta saker. Fast nej, så är det verkligen inte.
 
Har ni någonsin hört talas om copyright lagen? Annars tycker jag att ni kan ta er tid att läsa detta! :)
 
http://javascript.nu/copy.shtml
 
Ni vet att man kan bli polisanmäld för att man snor saker från folk, UTAN att FRÅGA. Jag är som sagt otroligt TRÖTT på folk som tar saker från min blogg, snor mina idéer, ja ALLT.
 
Hoppas ni lärde er något, TACK för mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sally Lightbridge

Bra skrivet, Anna!

2013-07-12 @ 21:15:49
URL: http://sallylightbridge.blogg.se
Postat av: Manda in dah house!!!!! Not that manda you feel a another...

Bryter man mot copyrighten om man typ kopierar ut en bild från google och klipper ut det och gör den som ett skal? Eller använder den till en powerpoint? Fast man säger ju såklart inte att man själv tagit den?

Svar: Ingen aning tbh. :)
Anna Waterdawn

2013-07-12 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback