Hästspekulanter

Idag har jag varit och kollat på häst. Med mig hade jag min trogna stalker Manda!! Fast nej, hon följde med för att därför jag tyckte det. :))) I alla fall, vi båda var på Vingården och gjorde sysslor, om jag minns rätt. Vi gick efter det ner till Marleys bondgård, och frågade ifall han hade några nya hästar till salu. Han sa ja och visade oss till de 4 nya hästarna. De var superfina, två svartskäckar och två fuxskäckar, av rasen Paint horse! Vi kollade först på alla fyra.
 
Den sista vi tittade på var en av svartskäckarna. Otroligt fin med isblå ögon! Provred denne hästen ganska direkt.
Gillade denna hästen väldigt mycket. Kanske köper denna hästen snart? ...Men jag måste ta ett svårt beslut först.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback