Igen då..

Ni får ursäkta den urusla uppdateringen nu på kvällen. Var i stallet från ca 16.00 - 20.15. ^^ Och jag vill bara nämna en liten grej. Jag är sååå less på kommentarer som "fan vad elak du är", som jag fått höra för jag tänker sälja mina hästar. Mina hästar, MITT val. Har du inget snällt att säga, så knip igen om du tänker säga sådana saker. :D
 
EDIT: Menade inget illa alls, men jag har faktiskt känslor, och blir både ledsen och sårad när jag får sådana kommentarer. :)
 
Tänkte för övrigt skriva ett åsiktsinlägg om det, har ni bloggläsare annars några idéer på vad jag kan blogga om? Kommentera!! ;D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, skulle inte du sälja dina hästar idag? Ta inte illa upp!!!!! :)

Svar: Haha självklart tar jag inte illa upp när folk frågar sådant. c: Blir bara lite smått ledsen och sårad när folk säger att jag är elak. :( Mirre hade inte tid idag, hade lovat att hon skulle få vara med, så det blir antagligen imorgon. :)
Anna Waterdawn

2013-07-15 @ 23:20:22
Postat av: Matilda Greenstone

Jag förstår inte varför folk sätter sig och kommenterar sånt. Bara för att man sitter bakom en dataskärm?
Man kanske inte menar något elakt, men man ska alltid tänka efter innan man säger så. En person kanske inte bryr sig alls och en kanske blir jätteledsen.
Hjärnan är till för att användas ^^

2013-07-16 @ 06:22:55
URL: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Courtney Mooncamp

Fortsätt bara som du gör! Din blogg är underbar. Jag tycker det är tråkigt att du ska sälja dina hästar men du är ju absolut inte elak! Din blogg är grym!!!

2013-07-16 @ 09:14:27
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Sally Lightbridge

Blogga om mig!!! :DDDDDDDDD <333333333

Svar: OKEJ KANSKE ;D <333
Anna Waterdawn

2013-07-16 @ 12:11:52
URL: http://sallylightbridge.blogg.se
Postat av: Nico Seaknight ^^

Jag skulle gärna läsa lite åsikter om championat och att blogga om det, har för det mesta läst åsikter från folk som inte bloggar om det, så skulle vara kul att läsa om din åsikt :D

2013-07-16 @ 13:13:39
URL: http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback