Köpa Star Coins & onödiga hästköp

Ännu ett önskemål från en läsare, vad jag tycker om att köpa Star Coins och om onödiga hästköp.
 
Vi börjar med Star Coins. Jag tycker det är okej att köpa SC någon gång i månaden (Jag gör det själv.), men inte hela tiden, typ som flera gånger i veckan. Då har det nog gått lite överstyr. :) Men om ingen skulle köpa SC, så skulle ju inte SSO få in pengar, och då skulle SSO antagligen läggas ner.. Så det är väl bra om man köper det någon gång ibland, för att "hjälpa till" att hålla igång spelet, eller inte.. Uh. Men vissa väljer att inte köpa, det är helt okej. Vissa tycker det är dumt att ge pengar till ett spel.. Ärligt talat bryr jag mig inte om att det är dumt att betala med riktiga pengar, det är mina egna och jag bestämmer, right? :D Så ja, jag tycker det är okej att köpa SC. :)
 
Onödiga hästköp.. Ja där får man faktiskt skylla sig själv. Det kan vara lite dumt att köpa en häst som kommit ut på uppdateringar direkt, "Den vill jag ha, den är såå fin!!" ...Några dagar senare ångrar du dig, och då har du slösat emellan 300-1500 sc. Det var inte så smart va. ;) Jag tycker faktiskt det är lite dumt, att köpa en häst utan att tänka sig för. Kom på för & nackdelar med den. "Den är fin men nästan alla har den", t.ex. Så har jag gjort flera gånger, tänkt igenom mina köp, och sedan hittat ett fint namn och bestämt mig. Jag tycker alla borde tänka igenom det noggrant, och som jag nämnde ovan, komma på för & nackdelar med hästen. Så ja, jag tycker det är lite smått dumt att köpa en häst "bara för att", eller lite spontant. :D
 
Vad tycker ni läsare? :)
 
Arkivbild

Kommentarer
Postat av: Nele Shorthaven

Ja jag brukar också köpa sc och jag tycker det inte år onödigt "ibland" så ja :P

2013-07-26 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback