Lektion för Comet Hearts

I tisdags kväll (tror jag?) gick jag åter igen med i CH. Ångrar nästan att jag lämnade.. Men om jag inte lämnat, hade jag inte träffat underbara Sally osv.
 
Men i alla fall, jag var gästtränare, och gick med i klubben för det, men nu i efterhand funderar jag på att stanna. Jag höll alltså i en dressyrlektion för dom idag, dock bara 3 st som kom. Nikki W kom senare och kollade på medans jag höll lektion. Vi fokuserade mest på en övning, då ekipagen rider snett igenom och "korsar" varandras väg från olika håll. Tyckte det gick superbra! De fick köra i både trav och arbetsgalopp. De gillade lektionen också, så är väldigt nöjd själv. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Anna... Kan vi inte bara vara 'vänner' nu när vi är i samma klubb o allt? Och slippa undvika varandra, det är så jobbigt och.. haha tröttsamt. :c Det är heller inte kul.. Jag saknar den tid då vi vart bästa vänner.. D: Men du litar inte på mig men.. att vi kanske tog en 'paus' från varandra var kanske bra? Eller? Det kanske var vårt 'öde' asså, det finns så många likheter mellan oss.. :c Vi valde likadant face när vi skapade våra karaktärer, fast tyvärr inte samma ögon färg dock. Vi är födda nästan samma dag? Två dagar i mellan bara. Vi är lika gamla? Vi skapade våra karaktärer i slutet av januari vi båda diggar platina blondt.. Vi har samma häst smak, (förutom den första och du har en annan färg på din frieser) så köpte vi likadana hästar... O minns du att Thunder o Nightmystery var bröder? You remember? I miss you so much, Anna. Så mycket att det gör ont att se dig hos nån annan.. Bara fråga mina vänner, och du kan förstå hur mycket du betydde för mig en gång, den vänskap du gett mig och bandet som växt mellan oss mellan plötsligt försvunnit. :( Vi båda har mist någon vi hade kärt. :( Det här kommer låta dumt, men .. jag önskar verkligen att BÅDA fick tillbaka de som höll oss som mest kärt. :( Jag kommer ALDRIG vilja ersätta någon annan häst. :( Det skulle göra för ont, det känns som om detta meddelande aldrig tar slut, haha.. :c jag ångrar allt jag sagt till dig, och hoppas du tycker likadant även fast du inte vill eller att du tror du inte kan lita på mig. :( Men jag har sällan ljugit för dig? Eller? :( <33333<333<33
//Din Alex </3

2013-07-19 @ 10:48:24
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback