Medans jag står...

...Och väntar på att det ska lugna sig vid Appaloosorna så jag kan få en bra bild, kollar jag runt i olika chatter. När jag öppnar säg chatten får jag se det här.
 
 
Egentligen borde jag inte bry mig men.. Vad är det här för barnsligt beteende? Bara för att folk är uppspelta och vill kolla på de nya appaloosorna, kan ni ju inte bara säga att denne persons häst är ful. Jag fattar inte varför folk måste bli så otroligt förbannade över detta. Om de nu står i vägen, IGNORERA DOM eller be dom lite snällt att flytta på sig, det är inte svårare än så kan jag säga. :)
 
Jag skulle aldrig i hela mitt liv, få för mig att säga "Hon har ställt sin fula häst i vägen", bara för att nyfikna personer vill stå nära, och kolla på hästen. Om jag ska ta foton, iggar jag folk, och sedan tar jag bort dom, det är ju inte svårare än så. Så tänk efter lite innan ni öppnar munnen, säg något snällt istället för att säga något elakt.
 
Detta är bara mina tankar och åsikter, men vad tycker NI om sådant här barnsligt beteende? :)

Kommentarer
Postat av: Myra R.

Man kan ju be folk ställa ifrån sig hästen någon ''meter'' bort så alla kan se. Man får be folk flytta på sig på ett respektfullt sätt, gjorde jag och det var jättemånga som lyssnade och ställde av sig hästen en bit bort för att beundra de nya raserna. Däremot att bli arg och frustrerad och kläcka ur sig fula saker om någon annans häst är absolut inte ok! :D

Svar: Jo, det håller jag med om, om man ber dom snällt så är det helt okej, men om de bara skriker och säger fula saker, så är det inte okej. :3
Anna Waterdawn

2013-07-24 @ 14:53:32
Postat av: Sylvie Yellowstone

Väldigt smart att ignorera folk när man tar bilder, det har jag inte ens tänkt på att man kan c: Det underlättar om man ska ta screen shots där det är mycket folk!

Svar: Haha, ja det gör det! :D
Anna Waterdawn

2013-07-24 @ 15:00:44
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Lova was here

Ja gud, att säga sådär betyder bara att man vill vara "cool" eller nåt, alla kommer ju får se dem så ja!

Man kan väl ignorera, om man inte visste det, och det är ju stor skillnad på

"hon har ställt sin fula häst ivägen -.-"
och om man skulle skriva
"Snälla kan du akta?" och kanske en smiley eller nått, det är heeeeelt onödigt att hålla på sådär

Svar: Jo ellerhur.
Anna Waterdawn

2013-07-24 @ 16:18:09
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Scarlett Silverwood

Nej gud ja, det är inte riktigt klokt att säga så bara för att hon står där hon står. Hon ville väl titta på de nya hästarna precis som den otrevliga!

Svar: Jomen ellerhur.
Anna Waterdawn

2013-07-24 @ 21:42:33
URL: http://olivojsen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback