Nu har dom åkt..

Nu är dom i transporten, på väg till mitt och familjens egna privatstall, som ligger belagt bredvid ridskolestallet i Jorvikstallet. Åh kommer sakna dom så mycket. Jag älskar dom, och kommer sakna dom något otroligt. Men vem vet, de kanske kommer tillbaka inom en snar framtid? Jag kommer i alla fall hälsa på dom, så fort jag kan ta mig ner dit, medans tar familjen hand om dom. Kommer sakna er mina finingar.
 
Klarade för övrigt inte av att låta Lassie följa med. Hon får stanna kvar, medans jag funderar på det. Tack till Manda, Mirre och Kate som var med och stöttade!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sally Lightbridge

De kommer ha det bra hos din familj :) Oroa dig inte <3

Svar: <3
Anna Waterdawn

2013-07-17 @ 09:35:20
URL: http://sallylightbridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback