Uteritt med Daim & Manda

Nyss ridit ut med Manda, tog med mig Daim.. Hennes och min första uteritt tillsammans! Hon skötte sig super, hon reagerade inte på alla ljud från Norra Länken eller någonting, hon var stencool. Vi började rida från Vingården, och sedan red vi över bron där, och fortsatte på vägen, som leder till Silvergladebyn.
 
Sedan red vi upp mot väderkvarnen, och sedan in i Hollow Woods. Hon brydde sig inte om ljuden från kvarnen, duktig tjej!
Sedan började vi hoppa, Daim bara flög över hindrena! Jag ska verkligen tävla fälttävlan med henne, hon är fantastisk.
Sedan galopperade vi runt lite i skogen & hoppade, var superkul!
Sedan bar det av mot Everwind.. Var lite nervös, eftersom jag aldrig galopperat fort med henne. Så fort jag gav henne galoppskänkeln rusade hon iväg, fy tusan vad snabbt det gick. Men det var awesome!
Vi hoppade även en mur.
Sedan travade å skrittade vi av, till Vingården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback