Att anklaga andra och att snacka skit

Ja, som rubriken lyder. Innan jag börjar skriva, så bör alla som läser veta, att jag inte pekar ut någon. Men som sagt. Vissa blir anklagade för saker, bl.a. att lagga, vissa skakar av sig det, andra går runt och grubblar på det. Det är samma sak när man anklagar för andra saker också. Är det verkligen så schysst att anklaga folk för saker och ting? Det man anklagar för, behöver inte ens vara sant. Folk blir LEDSNA. Hur skulle ni känna er, om folk anklagade er för saker som inte ens är sant? Skulle ni bli sååå glada då? Nej. Det tror jag inte ni skulle. Ni skulle mer eller mindre bara bli ledsna. Precis som de ni anklagat. Så tänk före ni säger något. Och det här med att snacka skit. Jag kan själv erkänna att jag gjort det. Det är samma sak där, folk blir ledsna. När ni säger något dumt, så kommer det ut till slut, och då får NI skiten för det. Om det kommer ut att man sagt något elakt, ja då får man skit för det. Om man formulerar sig fel, så det låter som något negativt, så får man skit för det också ibland. Och det är ju inte så kul, när man inte menade så, som folk tror det lät som? Jag ville bara skriva av mig lite, folk har anklagat mig för att lagga och har sagt andra mindre trevliga saker, och jag vill bara slippa ALLT sådant. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hänt mig ibland att när man säger något som inte ska vara negativt, blir folk arga direkt och hoppar på en fast man förklarar. Inte så roligt alla gånger :/

2013-06-18 @ 13:32:04
Postat av: Matilda Greenstone

Oj, glömde skriva i namn

2013-06-18 @ 13:32:36
Postat av: Juliette Stardawn

Så bra skrivet Anna, håller med helt och hållet!

2013-06-18 @ 16:46:04
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Maja Starside

Håller med! <3 Finns om du blir anklagad igen. Men som jah brukar säga, man vet bäst själv vad man har gjort och nt gjort det kan ju ingen annan veta....:)

2013-06-20 @ 08:47:31
URL: http://majastarside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback