Frieserhästar på väg!

Hejsan allihopa!
Vi är stolta att kunna presentera vår senaste medlem i Jorviks hästfamilj, Frieserhästen!
 
Denna majestätiska skönheten kommer till Jorvik nästa vecka!

Frieserhästar:
- Tre vackra Frieserhästar kommer anlända till Jorvik nästa vecka! Frieserhästarna kommer vara större än de vanliga hästarna på Jorvik och de kommer i tre olika svarta nyanser. Vi hoppas att du kommer gilla dessa vackra hästar lika mycket som vi gör!
 
Vilken skönhet!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommetar: OMFG, ASDFGHJKL HOLY SHIT, TACK SSO, TACK SÅ MYCKET, FÅR FAN RYCK HÄR!!! ...Jag har sparat på 3000 SC så länge, och på onsdag står det en ny häst i mitt stall, har ledigt också och det gör saken 1000 gånger bättre!!
 

Kommentarer
Postat av: Maja Winterburg

Nu blev jag osäker om jag ska köpa häst imorgon eller på onsdag :O

YAY!! FRIESER!!

Svar: JAG VET! :D:D:D
Anna Waterdawn

2013-06-07 @ 16:59:47
URL: http://www.winterburg.blogg.se
Postat av: Lisa W

Jag förstår ärligt talat inte varför folk älskar frieserhästar så mycket, jag menar visst, de är jättefina och supersöta men de är ju bara svarta ;_;

Därför vill jag hellre ha en söt Paint Horse :DDDD

Svar: Din korv.
Anna Waterdawn

2013-06-07 @ 17:48:47
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Nele Shorthaven

♥OMG! nu blir de tjat på pappsen då för sc ;D ♥

Svar: Haha, jag har redan råd 8D
Anna Waterdawn

2013-06-08 @ 13:02:56
Postat av: Nele Shorthaven

Andas in andas ut är så jädra stressad nu asså

2013-06-08 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback