Öppningsfesten för Ocean Warriors

Idag var det som sagt öppningsfest för Ocean Warriors. Vi alla skulle blivit inbjudna idag, men en del blev inbjudna i söndags redan, alltså dagen då Ocean Warriors startade. Vi började med att ställa upp oss på övergivna bondgården i Nilmers högland.
 
Sedan begav vi oss mot SGB där vi körde kurragömma! :D
Jag och Siri gömde oss i en buske. 8'D ...Dock inte världens bästa gömställe ahaha. x)
Sedan red vi till fälten bakom Marleys paddock och körde under hökens vingar. Jag var helt blå, så jag fick springa hela tiden eftersom de aldrig sa färgen blå. x'3
Sedan var det dags för frågesport i Vingårdens bibliotek, tror jag svarade rätt på 3 frågor? :D
Sedan skulle vi köra färgbomben. Vi fick 5 min på oss att hämta så färgglada kläder vi kunde ur garderoben och sedan skulle vi mötas på Everwinds oljefält. Daph sa en färg, och sedan skulle vi byta kläder till den färgen, och få poäng för de olika nyanserna. :) Hon började med färgen grön.
Sedan rosa.
Brun...
Och sist blå! :)
Själv tyckte jag att det gick riktigt bra för mig. :D ...Och det gjorde det! Samantha Moonnight med 35 poäng kom 3a, jag kom 2a med 36 poäng (:D!!) och Lucy Skylund vann med 49 poäng, grattis! :D
Sedan så avslutade vi det ungefär 3 timmar långa eventet med grillning. :'D (Nej hästen skulle INTE grillas.)
 
Superbra event Manda och Daphne, tack för en trevlig kväll! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daphne Southwood

HAHA ohjaaa värsta oändliga festen

Svar: ellerhur! :Ddd
Anna Waterdawn

2013-06-06 @ 13:50:56
URL: http://oceanwarrior.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback