Svar på frågestunden

Soffe    

Vilket pogram har du använt när du gjorde din header?

Svar: GIMP 2.8. :)

Miranda Moonbell 

1. Lägg upp bilder på dina 3 favoritoutfits.

Svar: [Arkivbilder, orkade inte ta nya.]

2. Vad är bäst, chips eller ostbågar?

Svar: Chips. 8D ...Tror jag. o_o

3. Om du var en potatis, vilken tegelsten skulle väga lika mycket som ett morotsfrö? /MIRRE 8''3 ♥

Svar: Den tyngsta tegelstenen!!

Lisa Winterstorm    

1. Skulle du någonsin kunna välja bort ngn av dina hästar?

Svar: Nej. :(

2. Vilka bloggar läser du för tillfället?

Svar: Det är många, men http://moonbell.blogg.se/ , http://snowgaze.blogg.se/ , http://snowhill.blogg,se/ , http://starstableonline.se/ , http://aliciastarstable.blogg.se/ osv. :D

3. Bästa vänner på SSO?

Svar: Tänker inte nämna några då folk bara kommer bli ledsna om de inte finns med.. :)

5. Favoritfärg?

Svar: HM.. Grön eller blå! :D 

6. Favoritgren inom ridning?

Svar: Hoppning, men jag gillar dressyr mycket också. :D

7. Favoritraser bland hästar?

Svar: Favoriten är en korsning mellan russ, welsh och Connemara. Men jag älskar islandshästar, andalusier, lipizzanerhästar, friesrar, hannoveranare, lusitanos, new forest, ja. :D

8. Pinsammaste du gjort?

Svar: Ingen aning.. Vet faktiskt inte. x'D Jag har nog gjort många pinsamma saker i alla fall. x)

9. Modigaste du gjort?

Svar: Stått upp för mig själv! (a) 

10. Visst är jag bäst?

Svar: ...Nej. :D För jag är bäst. >:3

11. Märkte du att jag hoppade över 4:an?

Svar: Nej, men när du sa det, ja. :(

Juliette Stardawn    

1. Varför började du blogga?

Svar: Många av mina vänner bloggade, och då ville jag det också. :)

2. Vilken av dina hästar är din favvo?

Svar: På SSO är det min första häst, Stormwhisper. ;)

3. Svart eller brun häst?

Svar: Brun, men bara om det är mörkbrun, nästan svart. :3 

4. Föredrar du hoppning eller dressyr?

Svar: Åh kan inte välja, gillar båda. D: 

5. Beskriv dig själv med tre ord :3

Svar: Ambitiös, snäll och halvrolig. ;D

Emma    

Hej Anna du har så fina hästar och vilken är din nyaste häst,  och namn?

Svar: Min nyaste häst är en svart Oldenburgare som heter Nightmystery! :)

 

Natalie Northhill    

 

1. Hur många hästar har du totalt haft på SSO?

Svar: 4 än så länge. :)

2. Vad heter dina hästar på SSO?

Svar: Stormwhisper, Airmist, Fireblaze och Nightmystery. :)

3. Vilken häst var din första och vilken färg har den?

Svar: Stormwhisper, han är mörkbrun. :3

4. Vilken häst är din favorit av dom du har?

Svar: Stormwhisper! ;)

5. Vilken av de 3 nyaste hästarna i Fort Pinta vill du helst ha?

Svar: Har redan en av dom, men om jag inte haft den svarta skulle jag vilja ha den, annars den apelgrå. :) 

6. Om en av dina hästar helt plötsligt blev lila vad skulle du göra då? 

Svar: Kontakta support. x'D

7. Om hästen som blev lila sedan skiftade i blå rosa och lila och inte gick att ändra vad skulle du säga då? 

Svar: Jag skulle inte bli särskilt glad, jag skulle nog få dom att försöka fixa det! :D

 

Emilia Braveheart

 

1. Vad är din högsta dröm på Star Stable?

Svar: Ingen aning, men att fortsätta som jag gör, med bloggen, mitt spel, ja allt, mina vänner å så. :) 

2. Vad skulle du göra om du inte hade dina hästar? :c

Svar: Då hade det inte funnits något Star Stable för mig. D':

3. Om du var en gurka vilken färg skulle du vara?

Svar: BLÅ. 8'D

4. Vad är det bästa med SSO?

Svar: Allt såklart! :3 

5. Vilken program använder du när du suddar?

Svar: GIMP 2.8. C:

6. Gurka. :D  

Svar: Potatis!    

 

Siri Moonbear  

 

1. Visst är jag awesome? :)

Svar: Nej för jag är det. (:

2. Gillar du bananpaj?

Svar: Aldrig smakat. o_O

3. Vad är din dröm med din blogg? (ooh a serious question 8o)
NU KOMMER JAG INTE PÅ MER :DDDD

Svar: Få mer läsare, bli bättre på att blogga, och så. :3

 

 Filippa Sunside    

1. Varför bloggar du och Manda inte på samma blogg om ni är typ bästavänner? Ni bloggar på skilda bloggar men har bloggträff, och allt möjligt tillsammans. o.o ni borde blogga på samma blogg. 8D

Svar: Vi tycker båda om bättre att blogga enskilt. ;)

2. Hur är du så himla bra på champis?

Svar: Det är jag inte alltid, det händer att jag failar ganska brutalt ibland hihih. :] 

3.OM du fick välja EN drömfunktion/uppdatering/uppdrag, vad skulle det vara då? SÄG INTE SVÅRT! Du ska svara ! >:D

Svar: Kunna rida andras hästar. :D Eller kunna leda hästen, eller ha hagar till sitt hemstall. 83

4. Favoritblogg?

Svar: Jag vet faktiskt inte. c: Men jag läser många som sagt. 8D Eller ja, jag läser runt 10 st per dag, maybe. :3

5. Hej.

Svar: HEJ PÅ DIG MED!! :D

6. Hur ofta spelar du SSO?

Svar: ...Några timmar per dag? På vardagar kanske 5 timmar, och på helger kanske 12 timmar (om jag inte har annat för mig)? :$ 

7. Hur länge sitter du framför datorn?

Svar: Allt för länge. ;__;

8. Vill du säga åt folket som alltid hamnar i en grupp med snabbisar något? Alltså om dom säger typ "NEEJ (namn) F'N!!" Isåfall vadå? :3

Svar: Att dom ska sluta klaga, och bara säga lycka till och ha roligt! :)

9. Hur många hästar haru?

Svar: Fyraaa. 8D

10. Har du någon bild redigeringsprogram? Vad heter den?

Svar: Ja, GIMP 2.8. :D

11. Har du någon video redigeringsprogram? Vad heter den? Kommer inte på något mer. xD

Svar: Inte precis, bara något som fanns på datorn när jag fick den, som suger! :D

 

Hoppas ni fick svaren ni ville ha, annars kommentera. KRAM! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback