Dagens inlägg 11/3

Heeej! :D Nu har jag vart och smidit hos Conrad, tror det var 4e dagen? :) Alltså 3 dagar kvar sedan får jag mina coola hästskor! :D Sen så var jag och hämtade vatten i Valedale åt honom också. :) Och så hjälpte jag ju spökena Mr och Mrs Hill, efter att Mr Hill dött i en tragisk olycka.. Och nu äntligen, är de återförenade tillsammans, på deras hemliga ställe där de först träffades.. <3 Och så fick jag Mrs Hill's tävlingssadel, hon hade den när hon var ute i världen och tävlade, tack så mycket! Sen så fortsatte jag med uppdragen med Dark Core och det, jag läste tre böcker, fick Aideens fragment av Jon jarl och tog det gyllene äpplet i Fågelskrämåsen och gjorde Pi god igen! :3 Så hon ska försöka stoppa processen med att göra Justins häst till en Mörkerhäst just nu.. D: Och jag ska ut på oljeplattformen med Dark Core imon.. Fick just min nödraket av Kapten Brus. 8D Detta ska bli SÅ SPÄNNANDE. Nu hämtade jag en fågelskrämma till Jasper, haha.. xD Så nu står den där, på hans gård. Han tyckte den grinade åt honom. x'''D Jag tog en massa bilder men jag orkar inte ladda upp dom.. D: TAGGA GÅC. HEJ SVEJS SÅ LÄNGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback